
När jag gick förbi Sofiakyrkan idag kände jag den underbara doften av schersmin. Vi hade schersminbuskar i min barndoms trädgård hemma i Slättingebygd så den har funnits med mig sen begynnelsen. Jag gillar den ljuvliga doften. Jag stannade en stund för att bara njuta.
