
Nu blommar min murgröna. 💚Fniss! 🤩😆 Skojar bara! Jag fick lite inspiration här på förmiddagen när jag gick runt och vattnade växterna. Jag tyckte denna såg lite klen ut så jag petade ner en konstgjord blomma i krukan. Det blev snyggt, tycker jag.

Nu blommar min murgröna. 💚Fniss! 🤩😆 Skojar bara! Jag fick lite inspiration här på förmiddagen när jag gick runt och vattnade växterna. Jag tyckte denna såg lite klen ut så jag petade ner en konstgjord blomma i krukan. Det blev snyggt, tycker jag.

Jag gick förbi ett skyltfönster ikväll och fick se denna stora maffiga ängel. Jag såg att det var 50 % rabatt men trodde ändå att den skulle kosta en rejäl slant. Den är nämligen 58 cm hög. Det fanns två olika färger och jag hade spetsat in mig på en som var beige. När jag kom in i butiken och säljaren även tog fram denna gråa ängel insåg jag att den var finare och skulle passa mycket bättre hemma hos mig. Jag slog till direkt. 297, 50 kr kostade den. Det tycker jag var ett bra pris.
När jag kom hem testade jag lite olika platser att ställa den på och har nu kommit fram till att den får pryda mitt fönster. Det blev riktigt mysigt och änglalikt. Nu njuter jag.


Visst är mina små änglaflickor söta? Jag köpte dem när jag var på julmarknad i Tyskland. Nu finns de här på mitt bord och gör mig glad varje dag. Små ting kan ge stor lycka.

Dessa två tomtar köpte jag på julsläppet på Erikshjäjpen Second Hand den 21 oktober. De trivs bra här i köket ser det ut som och jag tycker att de är underbara. De gör mig glad. Det är kul med både nytt och gammalt. Jag vet inte hur gamla dessa är dock eftersom de är köpta på Second hand. De kan vara relativt nya också. Hur som helst är de nya för mig.

När jag hade adventsfest här hos mig i lördags kväll fick jag den vackra ängeln som hänger i mitten av fönstret av en god vän. Jag blev jätteglad för den.

När jag var ute och gick fick jag se denna härliga syn. Den nyinflyttade ängeln pryder fönstret till vänster. Jag mår bra av änglarna i mitt hem och njuter mycket av detta.
