
Efter jobbet styrde vi kosan mot Dalarna. Jag har halv arbetsdag imorgon men arbetar från Sälen. Det går utmärkt. Jag har en massa annonser att ladda upp och en del annan administration att fixa. På vår väg norrut stannade vi till i Filipstad. Vi ville säga Hej! till Nils Ferlin som sitter på sin parkbänk och tittar ut över Skillerälven. Sen körde vi vidare mot Sälen. 😃😃 Nu ska vi bo här i Monicas andelsstuga i Björnbyn i Lindvallen tillsammans med fyra andra vänner till söndag.

