
Det är så hälsosamt och avkopplande i fjällen. 🎶☀️😃 Idag gick vi en liten sträcka på Kungsleden. Det kändes som att själen fick vingar. Vilken frihetskänsla! Vilket fantastiskt land vi har! 🇸🇪💛💙🙏 Jag har njutit i fulla drag. Detta var helt underbart.



Nu har vi kommit till Sälen Botaniska. Till höger ser vi hjortron som växer lite överallt.







