Roliga ungdomsminnen

Min gode vän Willy har fyllt 70 år och imorgon blir det fest i Månsarps Missionshus. Jag ska hjälpa till med allsång och lite av varje och har förberett mig på olika sätt. Jag har tagit fram några foton från vår ungdom. Jag har många roliga härliga minnen med mina vänner hemifrån.

Här ser ni oss: Mia, Willy, Gunilla, Lars, Britt-Marie och jag själv. Vi är hos Britt-Marie och Lars i Skogsby. Vi klär ut oss och har allmänt kul. Så underbara minnen! Fotona är tagna 1976. Då var jag på mitt 13:e år.

Bilden nedan till höger är från Nyårsafton 1978.

Mina goda vänner

Idag har jag haft besök av mina fina goda ungdomsvänner Gunilla och Kristin från Alsterbro/Nybro. Så uppfriskande! 😊 😊 😊 Vi träffades på torget på förmiddagen och besökte också ett par butiker. Sen åkte vi hem till mig och åt lunch och umgicks. Vi har mycket gemensamt och alltid något att prata om. Jag är tacksam för mina goda vänner och vill citera sångaren Ingemar Olsson:

Mina vänner, vad vore jag utan er? ❤️
Jag känner det mer och mer.
Allting förändras år för år, tiden går
men såna som ni består.
Jag är glad att jag känner er, mina vänner. ❤️

Mina vänner, det bästa som livet ger, ❤️
det hänger ihop med er.
Ensam i världen ville jag aldrig va’,
inte en enda dag.
Jag är glad att jag känner er, mina vänner. ❤️