
Idag har vi firat en riktig svensk midsommar vid Olnispagården i Sälen. 💛💙🇸🇪 Jag blev nästan lite rörd då spelmännen kom åkande på Västerdalälven och steg i land vid bryggan.

Vi har njutit av musik, dans, sång och mycket annat. Det är fint med våra svenska traditioner! 🤗🙏🇸🇪
Många var klädda i folkdräkt. Kvinnan till vänster bär Malungsdräkten och paret till höger bär Transtrandsdräkten.





Kvinnorna nedan bär olika varianter av Transtrandsdräkten.


Tack bästa Olnispagården för ett jättefint midsommarfirande. Det var magiskt.