
Nu blommar min pion för fullt. Jag har inte räknat alla blommorna. Jag var rädd att jag skulle förstöra blommorna och stjälkarna om jag började böja stjälkar för att räkna. De doftar ljuvligt och är vackra. Jag är glad att växten har tagit sig. För ett antal år sen efter att jag planterat den var det inte så många blommor under några år men det har blivit fler och fler.